lauantai 31. maaliskuuta 2012

Lauantai

Meinasin ensin, etten laita Pääsiäiseksi yhtään mitään, mutta hetken mielijohteesta kaivoin viimevuotiset askartelut esiin ja tein uudenlaisen asetelman.
Rauhallista lauantaita täällä vietetään. Miulla on vaihteeksi vapaa viikonloppu (2 olin töissä) ja aion vain olla ja nautiskella. Tehdä asioita kaikessa rauhassa.
Ruokakaupoilla käytiin tänään ja Lidlistä saatiin kaupan päällisiksi kaksi pakettia jotain marsipaanikarkkia. Laitoin ne tuohon Mariskooliin, jos vaikka jollekin kelpaisi. Itse en erikoisemmin marsipaanista välitä.
Yksi koristeltu muna löytyy wanhasta tuhkakupista:
Tänään ei oikeastaan muuta, kuin ruuan laittoon pitäisi kohta ruveta ja jotain.
Rauhallista lauantaita teillekin!

5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Nättiä pääsiäistunnelmaa. ♥

Aseman laidalla kirjoitti...

Mulla on kanssa vähän samat tuntemukset...mitä pääsiäiseksi...en mä ehdi kohta *hih*

No, yhden munan olen saanut aikaiseksi ja narsissit ovat kasvaneet ylipitkiksi ;D

Mutta vielähän tässä ehtii...kait ;D

Kauniita ovat sinun pääsiäiskoristelut!

Rentoa lauantaita täältäkin sinne!

Niina K kirjoitti...

Kauniita. Pitääkin muuten kaivella se meidän pääsiäisankka ja rautalankakukot jotain komerosta pöydälle! :)

Liisa kirjoitti...

Olet laittanut kaunista pääsiäiseen. Mulla ei oikein ole mitään laitettu. jos kukkia ostaisin:)

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kaunista!!!

Nuo pääsiäismunat ovat ihanat.