tiistai 5. lokakuuta 2010

Ihan vähän Feng shuita

Odottelen tässä iltavuoroon lähtöä ja otin pikaisesti kuvan olkkarin hyllystä, johon ostin uuden enkelin (keskimmäinen) sunnuntaina Kodin1:stä. Ja siinä samalla hyllyllä on taulu, joka on ostettu Feng shui mielessä. Aikoinaan olin kovinkin kiinnostunut sisustamaan sen mukaan.
Konttailin pitkin lattioita mittanauhan kanssa ja piirtelin pohjapiirroksia nykyisestä sekä edellisestä asunnosta. Nyttemmin Feng shuit on jääneet vähän unholaan, ainoastaan vesiputoustaulu on Vaurauden nurkassa :) hyllyllä rahaonnea tuomassa. Siihen en ole perehtynyt, miten enkelit vaikuttavat vaurauteen :) ne vain sopivat niin hyvin tuohon hyllylle.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Totta, sopivat tuohon kuin nakutetut! Enkelit tuovat aina tietynlaista kauneutta ja rauhaa kotiin :) Innolla odotan minkälainen keittiöstänne tulee.

Anonyymi kirjoitti...

Ei voi olla totta! :) Minä olen ihan hurahtanut feng shuihin! Olen ajatellut siitä postatakin.. en ole mitenkään ekspertti, mutta pakko sanoa että se tosiaan toimii kun siihen huolellisesti perehtyy. Se on tosi vaikeaa kyllä, kun siinä on niin paljon asiaa, mutta muutamia juttuja kun olen kotiin laittanut niin ovat kyllä tuoneet kuin onnenpotkuja! :) Tuo taulu esim. symbolisoi sitä rahan virtaamista ja enkelithän tuovat suojelusta! Tästä voisi kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi, mutta mukavaa viikkoa toivottelen! :)

sarppa kirjoitti...

Kauniit enkelit! <3

Sirutuuli kirjoitti...

Kiitos:)
Kyllä miekin olen huomannut, että Feng shui toimii. Pitäisi taas palautella mieleen noita asioita, se on hauskaa.