torstai 30. heinäkuuta 2015

Arkeen on palattu

Onpas ollut kiireinen viikko. En ole ehtinyt tätäkään päivittämään, kun työt taas alkoivat. Yritän nyt kuitenkin ainakin kerran viikossa ehtiä päivittämään, jos en useammin ehdi.
Mie en ole sisustusliikkeissä käynyt piiitkiin aikoihin. Niin pitkiin, etten edes muista, milloin viimeksi. Paitsi toissailtana töiden jälkeen läksin kaveriksi, kun pyydettiin. Olin jo melkein varma, etten sieltä mitään löydä, mutta.... askartelija löytää tarvikkeita näköjään mistä vaan :)
En siis osaa enää ostaa mitään sisustustavaroita. Paitsi kahden vaiheilla olin, että ostanko yhden huonetuoksun, joka oli ihanan raikas (luulin kyllä sitä hajuvedeksi, kunnes myyjä sanoi, että se on huonetuoksu). Mie olen kyllä niin pihalla sisustujutuista, ettei ole tosikaan :)

Löysin siis:
 Kuten näette, suklaat on jo syöty... Mutta kääreestä piti ottaa kuva (tämä kuva on jo tulostettu Smash bookia varten), oli Belgialaista suklaata, jossa suolattua ja karamellisoitua hasselpähkinää tai jotain sellaista. Pienemmässä peltirasiassa on mansikkakarkkeja ja isommassa tarroja ja teippiä. Teippi taisi olla Riviera maison tai jotain. Rasiat on kyllä ihanat.

Mitäs tänne muuta? Pitää ihan miettiä. Ei oikeastaan muuta, tänään on vapaapäivä ja seuraava on sitten ensi viikolla. Joten kiirettä pitää jatkossakin.
Laitan tähän nyt vielä kuvia asioista, joita olen tehnyt. Instagramissa nämä ovatkin jo näkyneet.
Viimeisin Mandala:
Tänään tehty sivu Journal 52: The road less traveled.
Tässä sivussa olen käyttänyt lehtikuvaa, jonka siirsin paperille niin, että sivelin ensin Mod podgea, länttäsin kuvan päälle siirrettävä kuva paperia vasten ja annoin kuivua. Kun se oli kuiva, kastelin sienellä ja hankasin sormella lehtikuvaa ja siirrettävä kuva oli siirtynyt paperille. Sivu tehty sitten sen ympärille. Ja kuva aika huono, kun otin kännykällä.
Tämä sivu kertoo valinnasta, jonka tein (muistaakseni 2 vuotta sitten liittyen työelämään).

Värityskirjoja värittelen silloin, kun ei jaksa tai ehdi tehdä mitään muuta. Siis piirtelyjä tai art journalia. Värittämisessä mieli tyhjenee ja stressi hellittää. Ei sillä, että miulla vielä mitään stressiä olisi, vastahan mie olin lomalla :)
Mutta pää on hyvä tyhjentää aina silloin tällöin, vaikkei stressiä olisikaan.

 Luin mie lomalla kaksi kirjaakin. En ole lukenutkaan moneen vuoteen, ainakaan kahteen.
Nämä molemmat kirjailijat ovat miun lemppareita muiden lemppareiden joukossa. Ostin kirppikseltä molemmat ja halvalla lähti. Antikvariaatissa Kingin kirjat maksaa vitosesta ylöspäin, tämän sain 2 €: lla ja oli hyvä kirja.
Eiköhän tuossa taas tarinaa tullut viikon edestä? Taidan siirtyä hellan ääreen ja käydä tekemään jauhelihakastiketta ja spagettia, eli ruokaa :)

Nasulta ja Jullelta terveisiä kaikille!

P.S: Julle on ihan pelihullu nykyään :) Joka ilta pitää pelata ja se tulee jopa pyytämään tablettia.

3 kommenttia:

Neiti Säästäjä kirjoitti...

Mulla alkaa loma huomisen työvuoron jälkeen :) Jee, oon niin loman tarpeessa... Mä ostin kans pari värityskirjaa ja oon jo vähän alotellu ja se on muuten tosi että siinä mieli tyhjenee. Se on terapeuttista :)

Sussi kirjoitti...

tuo King on todella hyvä! Olen lukenut pari kertaa

Unknown kirjoitti...

Upeita mandala piirrustuksia! Tulikin mieleeni että piirtäisitkö mulle mandalan jonka voisin näyttää tatuoijalleni? :)